Aungmyothu Lwin

Aungmyothu Lwin
Facebook

Friday, November 9, 2018

ကိုးေထာင္တံတား၊ ခြက္ကြင္းသခၤ်ဳိင္း


ကၽြန္ေတာ္႔အေမ ႐ုပ္ျမင္သံၾကားစက္ကို ႀကိဳက္တယ္ဆိုတာ သူ႔အေသြးထဲ အသားထဲက စြဲႀကိဳက္တာမ်ဳိး။ အရင္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ႀကီးျပင္းခဲ႔ရတဲ႔ ဘဝေနထိုင္မႈေတြဟာ အခုေလာက္ ပုဂၢလဓိ႒ာန္ျဖစ္ေသးတာမ်ဳိးမဟုတ္ဘဲ  အမ်ားနဲ႔အစုအေဝးနဲ႔ ေနရထိုင္ရ စားရေသာက္ရတဲ႔ ဘဝမ်ဳိးေတြ။ ဆပ္ျပာခဲရဖို႔၊ ဆန္ရဖို႔ သမဆိုင္မွာ အတူတူသြားထုတ္ခဲ႔ၾကရတာကအစ၊ စေန တနဂၤေႏြ အလုပ္ပိတ္ရက္ေတြမွာ ဗမာ႔အသံက ေန႔ခင္းတစ္နာရီေလာက္မွာ လႊင႔္ေပးတဲ႔ ဗမာကားကို ဗြီဒီယို႐ံုမွာ တစ္ေယာက္တစ္မတ္ေပး ၾကည့္ခဲ႔ရတာမ်ဳိးအထိ စုစု႐ံုး႐ံုးဘဝေတြ။

          ေနာက္ေတာ႔ ခရစ္ ၁၉၉၀ ခုႏွစ္ ေလာက္မွာ အဲဒီတုန္းက မႏၲေလးတိုင္းမႉး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ထြန္းၾကည္ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ နံ႔သာၿမိဳင္စခန္းကို ေျပာင္းရတယ္။

“ဟိုးအရင္ တို႔အရွင္ သီေပါဘုရင္ ပါေတာ္မူၿပီးေတာ႔ တိုင္းတစ္ပါးသားေတြနဲ႔အတူ ခရစ္ယာန္ဘုန္းေတာ္ႀကီးေတြ ေရာက္လာၾကၿပီး၊ အဲဒီထဲကမွ ဖာသာ၀ါဟင္ဂါဆိုတဲ႔ ကက္သလစ္ဘုန္းေတာ္ႀကီးက အနာႀကီးေရာဂါသည္ေတြ ျပဳစုကုသဖို႔ဆိုၿပီး မႏၱေလးၿမိဳ႕မွာ ေျမေနရာေတာင္းေတာ႔၊ အဂၤလိပ္အစိုးရက နာမ္ႏွိမ္တဲ႔သေဘာထင္ပါရဲ႕ မင္းညီမင္းသားေတြ ေဆာ့ကစားေလ့ရွိတဲ့ မႏၲေလးအေရွ႕ေတာင္ဘက္က မေနာရမၼံဥယ်ာဥ္ေနရာကို အနာႀကီးေဆး႐ုံ တည္ေဆာက္ဖို႔ ေပးလိုက္တာတဲ႔၊ တို႔အဘိုး အဘေတြ ေျပာတာ”

“အဲဒါ တို႔အဘိုး အဘအမ်ား အေျပာေတာ႔ ခရစ္ ၁၈၉၁ ခုႏွစ္ေလာက္ထင္ပါရဲ႕၊ စိန္႔ဂြ်န္းအနာႀကီးစခန္းဆိုတာ ျဖစ္လာေရာတဲ႔။ အဲဒီေနာက္ ခရစ္ယာန္မက္သဒစ္အသင္းဆိုတာက အၿပိဳင္အဆိုင္ ၀က္စေလေဆး႐ုံဆိုၿပီး ထပ္ဖြင့္တာေၾကာင့္ ေနာက္ေတာ႔ ေဆး႐ုံႏွစ္႐ုံေပါင္းၿပီး မေနာ္ရမၼံဟာ အနာႀကီးေရာဂါ ေဆး႐ံုနဲ႔ အနာႀကီးေရာဂါသည္ေတြရဲ႕ ေနရာျဖစ္လာေတာ႔တယ္”

“အဲဒီေနာက္ ၁၉၆၆ ခုေလာက္မွာ ျပည္သူပိုင္ေတြ သိမ္းၾကေတာ႔မွ အစိုးရအနာႀကီး ေရာဂါေဆး႐ုံေတြျဖစ္ၿပီး နင္တို႔အေဖက အဲဒီမွာ ေဆး႐ံုဝန္ထမ္းေပါ႔။ ေနာက္ အေမလည္း သူနဲ႔အေၾကာင္းပါေတာ႔ ဒီမွာပဲ ဝန္ထမ္းအျဖစ္ ဝင္လုပ္ရင္းက ဒီကလူေတြနဲ႔ အခုဆို မိသားစုလိုကိုျဖစ္ေနေပါ႔”

ဒါသည္ အေမေျပာျပေသာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဆး႐ံုသမိုင္း။

ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိသိရွိသမွ် မွတ္ဉာဏ္ေတြမွာက် မေနာ္ရမၼံေနရာထက္ နံ႔သာၿမိဳင္စခန္းႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေနထိုင္ၾကရာ ေရနံ႔သာအနာႀကီးေရာဂါကု ေဆး႐ံုႀကီးထဲက ဝန္ထမ္းလိုင္းခန္းေတြ။ လူနာေဆာင္ေတြ။ ေနာက္ အခုဆို ပင္စင္စားေတြျဖစ္ေနၾကၿပီျဖစ္တဲ႔ အေဖနဲ႔ အေမရယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ျပန္လာရင္ ဆရာသိန္းတင္သား ဓာတ္ခြဲမႉးႀကီးကိုမင္းလို႔ ဝမ္းသာအားရ ဆီးႀကိဳတတ္ၾကတဲ႔ ရြာထဲက ကၽြန္ေတာ္႔ထက္အႀကီးေတြ။

ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိပါေသးတယ္ ပိုင္ေဝွ႔တို႔၊ အားေကြ႔တို႔၊ လြီပုနဲ႔ေသာင္းခ်န္၊ ဝူက်င္႔၊ လုရီတို႔တ႐ုတ္ေတြ ျမန္မာ႔႐ုပ္ျမင္သံၾကားေလာကကို သိမ္းပိုက္ခဲ႔ၾကၿပီးေနာက္ပိုင္း၊ သူတို႔ကိုေတာ္လွန္ပစ္မယ္႔ ကိုရီးယားေတြဝင္လာကာစ “ေဆာင္းဦးရြက္ေႂကြ ခ်စ္သက္ေသ” ကာလ။ အြန္ေစာတို႔ ဂၽြန္ေစာတုိ႔ ထယ္ေစာက္တို႔ ျမန္မာေတြအသည္းမွာ စတင္အေျခခ်စဥ္။ အဲဒီတုန္းက အေမဟာ လိုင္းခန္းတစ္ခုလံုး တစ္လံုးသာရွိတဲ႔ က်ဳတီဗြီႀကီးေရွ႕မွာ ဘာသာျပန္သမႀကီးေပါ႔။

“အဲဒီအေကာင္က ခပ္ဆိုးဆိုးပါေအႏွယ္၊ လူၾကည့္ရတာလည္း တေစာက္ကန္းထင္ပါရဲ႕”

အဲဒီတုန္းက ေဆး႐ံုအလုပ္သမားေတြထဲ အေမတစ္ေယာက္ပဲ စာတတ္တာေလ။ ဒီေတာ႔ ကိုရီးယားကားမွာထိုးတဲ႔ ျမန္မာစာတန္းကို အေမကပဲ အသံထြက္ဖတ္ျပၿပီး၊ ဘာသာျပန္ေပးရတယ္။ အခု စာဖတ္သူမ်ားလည္း “ေဆာင္းဦးရြက္ေႂကြ ခ်စ္သက္ေသ” ေတာ႔ ၾကည့္ဖူးၾကမယ္ထင္ပါရဲ႕။ ေသြးကင္ဆာျဖစ္တဲ႔ အြန္ေစာေလးဟာ သိပ္ခ်စ္စရာ၊ သနားစရာကေကာင္း။ တစ္ခါတေလမ်ား ကၽြန္ေတာ္႔အေမက သူ႔ဟာသူ ဇာတ္ကားၾကည့္ရင္း ဈာန္ဝင္သြားရင္ မ်က္ရည္ေတြ ဘာေတြက်ေတာ႔ ဘာသာေတာင္ ဆက္ျပန္မျပႏိုင္ရွာဘူး၊ က်ဳတီဗြီႀကီးေရွ႕ တ႐ႈပ္႐ႈပ္ငိုေတာ႔တာကလား။ ဒီေတာ႔အခါက် ေအာက္က ပရိတ္သတ္က သူနဲ႔အတူေရာငိုၾကရင္းက မခ်င္႔မရဲ ဝိုင္းေမးၾကတယ္

          “အေမေကာက္ ဘာေျပာလိုက္တာလဲ ဟင္”

          “အေမေကာက္ ဖတ္ျပပါဦးဗ်၊ သူတို႔ ဘာေျပာလုိက္ၾကတာလဲ ဟင္”

ဒီေတာ႔ ညေန ခုနစ္နာရီထိုးလို႔ ေဆာင္းဦးရြက္ေႂကြခ်စ္သက္ေသမ်ား လာတဲ႔ရက္ဆို လူေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္႔အေမမွာ ေဆး႐ံုထဲအလုပ္ဝင္ရမယ္႔ အလွည့္ျဖစ္ရင္ေတာင္ လွည့္ေပးၿပီး တီဗီြေရွ႕အထိုင္ခိုင္းထားတတ္တာကလား။ အေမေကာက္လို႔ အမ်ားကေခၚၾကတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အေမကလည္း အႀကိဳက္ေပါ႔ေလ။ ျမင္ျခံစြန္းလြန္းေစာင္းေကာက္ ေဆးလိပ္ႀကီး ရဲခနဲ႔ ရဲခနဲ႔ေနေအာင္ဖြာရင္း ခၽြဲအြန္ေစာတို႔ ဂၽြန္ေစာတို႔၊ ဟန္ထယ္ေစာက္တုိ႔ကို အားေပးတာကလား။

ေန႔ခင္းက ကၽြန္ေတာ္႔အေမဖုန္းဆက္တယ္။

“ဟဲ႔ ငမင္းရဲ႕၊ ငါ႔အိမ္က တီဗြီႀကီး ကၽြမ္းသြားၿပီတဲ႔၊ ၾကည့္မရေတာ႔ဘူး။ အဲဒါ နင္ငါ႔ကို တီဗြီဝယ္ေပးလုိက္။ အခု ဒီေန႔ပဲ ဝယ္ၿပီး ကားတင္ေပးလိုက္ေနာ္၊ မေမ႔နဲ႔ ငါ ဒီေန႔ညၾကည့္ရမွ ျဖစ္မွာ၊ ပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္က်က် နင္ျပန္လာေတာ႔ ျပန္ယူ” တဲ႔။

စဥ္းစားၾကည့္ေပါ႔ခင္ဗ်ာ ဗမာ႔အသံက ေန႔ခင္းဗမာကားတစ္ကားပဲ လႊင္႔တဲ႔ေခတ္ကေန၊ ပိုင္ေဝွ႔တို႔ အားေကြ႔တို႔ ေခတ္ကိုျဖတ္၊ အြန္ေစာတို႔ ဂၽြန္ေစာတို႔ကိုေက်ာ္ၿပီး ယေန႔အထိ တီဗြီၾကည့္ေနဆဲ ကၽြန္ေတာ္႔အေမရဲ႕ တီဗြီႀကိဳက္တဲ႔ စံခ်ိန္ဟာ ႏွယ္ႏွယ္ရရေတာ႔ မဟုတ္ဘူး။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က အေမ႔ကို ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ စလိုက္တယ္။


“တီဗြီဖိုးကေတာ႔ ကိုးေထာင္တံတားလိုပဲေနာ္ အေမ” လို႔။

 ဒီေတာ႔က် အေမက ရယ္ၿပီးဆဲတယ္။

“မေအေပးေလး” တဲ႔။

“အေမရယ္… အေမ႔ဒီအရြယ္ႀကီးေရာက္မွ ဘယ္သူ႔ေပးေပး ဘယ္သူကမွ မယူေတာ႔ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သာ မပစ္ရက္လို႔ ဆက္သည္းခံ အေမေတာ္ေနၾကရတာ” လို႔ဆိုေတာ႔ ရယ္ရယ္ေမာေမာနဲ႔ ေနာက္တစ္မ်ဳိး ထပ္ဆဲဆိုၿပီး ဖုန္းခ်သြားေရာ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေခတ္ေတြဟာ ေျပာင္းခဲ႔ၿပီေလ။ အရင္က ဘာမဆို အမ်ားနဲ႔ အတူလုပ္ရတဲ႔ေခတ္။ အခုက အရာရာ ပုဂၢလဓိ႒ာန္ေခတ္။ ဖုန္းဆိုလည္း ကိုယ္ပိုင္ဖုန္း။ အရင္လို အမ်ားနဲ႔ မသံုးၾကေတာ႔ဘူး။ တီဗြီဆိုလည္း အရင္လို အသံအတိုးအက်ယ္ေတာင္ အမ်ားနဲ႔သေဘာညီ ထားရတာမ်ဳိး မဟုတ္ေတာ႔ဘဲ တစ္အိမ္တစ္လံုး။ တခ်ဳိ႕မ်ားဆို တစ္အိမ္ထဲေတာင္ ႏွစ္လံုး သံုးလံုး။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ တစ္ကိုယ္ရည္သံုးဘက္ကို ဦးလွည့္လာၾကျခင္းနဲ႔အတူ အေမလည္း အထီးက်န္ရွာတယ္ထင္ပါရဲ႕ အိမ္ထဲမွာ တီဗြီမရွိရင္ကို မေနတတ္ေတာ႔တာမ်ဳိး။

ေစာေစာက အေမကၽြန္ေတာ္႔ကို ဆဲတဲ႔ ကိုးေထာင္တံတား အေၾကာင္းေလးလည္း နည္းနည္းေျပာျပဦးမယ္။

၁၉၉၀ ျပည့္ႏွစ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ဒီဘက္ေျပာင္းလာရေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေဆး႐ံုရယ္၊ ေရာဂါသည္ေတြေနတဲ႔ နံ႔သာၿမိဳင္စခန္းရယ္ကို ကမကထျပဳ အားစိုက္ထူေထာင္ေပးသူေတြက အဲဒီတုန္းက မႏၲေလးတိုင္းမႉး ဗုိလ္ခ်ဳပ္ထြန္းၾကည္ရယ္၊ ေနာက္ စာေရးဆရာခ်စ္စံဝင္းရယ္။ ေဆး႐ံုက အသစ္၊ စခန္းရြာကအသစ္ဆိုေတာ႔ ျပဳျပင္တည္ေဆာက္စရာေတြ အမ်ားႀကီးေပါ႔။ ဒီမွာ ရြာနဲ႔ ေဆး႐ံုကို ကူးတဲ႔လမ္းမွာ မိုးအခါ ေတာင္က်ေရစမ္းေလးေတြရွိေတာ႔ ေရထြက္ေပါက္ေျမာင္းေလးကို ကူးတဲ႔တံတားတစ္စင္း ေဆး႐ံုပိုင္းက တာဝန္ယူၿပီးေဆာက္ၾကတယ္။ ဒီအတိုင္းလည္း ခုန္ေက်ာ္လိုက္ရင္ ရေနတဲ႔ ေရထုတ္ေျမာင္းေလးပါ။

ေခတ္က န.ဝ.တ ေခတ္ႀကီးေပါ႔။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဆး႐ံုသမားေတြ တက္ညီလက္ညီနဲ႔ အက်ယ္ဆယ္ေပ၊ အရွည္သံုးေပေလာက္ရွိမယ္႔ သစ္သားတံတားေလး ေဆာက္လိုက္ၾကတာ ေငြကိုးေထာင္က်ပါကေရာ။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘက္မွာ ကၽြန္းသစ္တစ္တန္ေဈးမွ ၃၅၀၀ က်ပ္ေလာက္ပဲရွိတာဆိုေတာ႔၊ သစ္မာ တန္ဝက္ေတာင္ မကုန္တဲ႔ အဲဒီတံတားေလးေပၚ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ထြန္းၾကည္ဟာ တက္နင္းၿပီး ပုဆိုးေလး တမမနဲ႔ ခုန္စြ ခုန္စြ လုပ္ၾကည့္ရွာတယ္။ ၿပီးေတာ႔ ပါးစပ္ကလည္း တဖြဖြရြတ္ရဲ႕။

“ကိုးေထာင္တံတားကြ၊ ေဟာဒါ ေငြကိုးေထာင္ေတာင္ ကုန္တဲ႔တံတားႀကီးကြ” တဲ႔။

ကၽြန္ေတာ္တု႔ိေတြ အကုန္လံုး ျပံဳးၾကရတယ္။ အဲဒီကစ အဲဒီတံတားေနရာေလးဟာ အခုထိ ကိုးေထာင္တံတား တြင္တာပဲ။

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ထြန္းၾကည္နဲ႔ ဆရာခ်စ္စံဝင္းဟာ ဒီရြာကို ေတာ္ေတာ္ပဲ ခ်စ္ရွာတယ္။ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ထြန္းၾကည္က ဆုေတာင္းစား ပေပ်ာက္ေရးအတြက္ဆုိၿပီး လုပ္စားကိုင္စားဖို႔ စိုက္ပ်ဳိးေျမေတြ၊ ေနဖို႔ထိုင္ဖို႔ အိမ္နဲ႔ဝင္းေတြ၊ လစဥ္ေထာက္ပံ႔ေၾကးအပါအဝင္၊ ရြာပိုင္ ေဆးေပါင္း႐ံုေတြ တည္ေဆာက္ေပးခဲ႔သလို၊ စာတတ္ဖို႔အတြက္ စာသင္ေက်ာင္းနဲ႔ ရြာဘံုစာၾကည့္တိုက္အတြက္လည္း ဆရာခ်စ္စံဝင္းက ကမကထျပဳ ေဆာင္ရြက္ေပးသြားတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရြာမွာ ဒီႏွစ္ေယာက္ဟာ အခ်စ္ေတာ္ေပါ႔။

အေမဟာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ထြန္းၾကည္ေခတ္ကို ေကာင္းေကာင္းသိမီတယ္။

“ဟိုတုန္းကေတာ႔ အစိုးရနဲ႔ ပလဲနံ႔ပသင္႔ေတာ႔ တို႔ေဆး႐ံုဟာ သာယာစိုျပည္လို႔၊ အခုမ်ားေတာ႔ အမိမဲ႔သား ေရနည္းငါးဆိုတာလို၊ ေနဖို႔ထုိင္ဖို႔လည္း သိပ္မေကာင္းေတာ႔ပါဘူး။ ရြာထဲက အရင္လူေတြလည္း ခြက္ကြင္း ေရာက္ကုန္ေတာ႔၊ အခု သူတို႔အဆက္ သားသမီးေတြလည္း ေနဖို႔ခက္၊ လုပ္စားဖို႔ ခက္ေတြျဖစ္ကုန္ၾကေရာ၊ ကံ၊ ကံ၏ အက်ဳိးေပါ႔ ငါ႔သားရယ္” တဲ႔။

ဒါက အေမ႔ရဲ႕ မွတ္ခ်က္။

ကံဆိုတာလည္း မယံုလို႔ မရဘူးဗ်။ ေျပာရဦးမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ဒီနံ႔သာၿမိဳင္ဘက္ေျပာင္းလာေတာ႔ ပထမဆံုးေသတဲ႔ ေရာဂါသည္ရဲ႕နာမည္ဟာ ခြက္ကြင္းတဲ႔။ သူ႔ရဲ႕ အႏြတၳအမည္ေပါ႔။ နာမည္အရင္းေတာ႔ လူတိုင္းေမ႔ၿပီ။ အရင္ မေနာရမၼံမွာေနတုန္းက သူ႔အလုပ္ဟာ အမ်ားနည္းတူ ေတာင္းစားတာ။ အျခား ဆုေတာင္းစားေတြနဲ႔ ေရာေတာင္းတိုင္း သူဟာ ဘယ္ေတာ႔မွ ပိုက္ဆံမရဘူး။ အမ်ားနဲ႔အတူခြက္ေတြ တန္းစီခ်ထား သူ႔ခြက္ကို ထည့္တဲ႔လူေတြက ကြင္းကြင္းသြားတယ္။ သူဟာ ဘယ္ေတာ႔မွ ပိုက္ဆံမရတတ္ဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ သူ႔အႏြတၳအမည္ဟာ ခြက္ကြင္း။ ဘုရားေဟာေတြထဲက ကံဖယ္တယ္ဆိုတာ အဟုတ္ဗ်။ အဲဒီ ခြက္ကြင္းဟာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ထြန္းၾကည္ေက်းဇူးနဲ႔ အခုနံ႔သာၿမိဳင္ကို ေျပာင္းရ၊ လုပ္စားေျမေတြ၊ ေထာက္ပံ႔ေၾကးေတြရတဲ႔ကာလက် ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေသပါေရာလား။ သူေသေတာ႔ နံ႔သာၿမိဳင္စခန္းမွာ လူေသရင္ ျမႇဳပ္ဖို႔ေတာင္ ေနရာမသတ္မွတ္ရေသးဘူး။ ဒါနဲ႔ ပထမဆံုး မသာျဖစ္တဲ႔ ခြက္ကြင္းကိုျမႇဳပ္လိုက္တဲ႔ေနရာကိုပဲ သခၤ်ဳိင္းအျဖစ္ သတ္မွတ္ၿပီး အခုထိ နံ႔သာၿမိဳင္မွာ ခြက္ကြင္းသခၤ်ဳိင္းတြင္ေတာ႔တာ။

အေမေျပာတဲ႔ အရင္လူေတြလည္း ခြက္ကြင္းေရာက္ကုန္ၿပီဆုိတာ ေသကုန္ၿပီေျပာတာ။ ဒုကၡေရာက္ကုန္ၿပီဆိုတာက် နံ႔သာၿမိဳင္ဟာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ထြန္းၾကည္တုိ႔ မ်ဳိးေစ႔ခ်ခဲ႔တုန္းက အနာႀကီးေရာဂါသည္စခန္းအျဖစ္ လုပ္ခဲ႔ၾကတာဆိုေတာ႔ အဲဒီတုန္းက စာရင္းဝင္ခဲ႔သူ ေရာဂါသည္ေတြနဲ႔ပဲ ဆုိင္တယ္ဆိုတဲ႔သေဘာ ျဖစ္ေနေရာ။ ဒီေတာ႔ မူလ ေရာဂါသည္ေတြ ခြက္ကြင္း ေရာက္ကုန္ခ်ိန္က်၊ သူတို႔သားသမီး ေနာက္ပါလူေတြမွာ ေျမေနရာေပ်ာက္ရမလိုလို ျဖစ္ကေရာ။ ဒီသေဘာကို ေထာက္ျပၿပီး အေမက နံ႔သာၿမိဳင္ႀကီးေျခာက္ကပ္လာၿပီ၊ အရင္လို ေနေပ်ာ္စရာ မဟုတ္ေတာ႔ဘူး ေျပာတာ။

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ အဲဒီလိုမထင္ပါဘူး။

ေခတ္ႀကီးက ေျပာင္းလာတာ။ ေျပာင္းလာတာမွ အထီးက်န္တဲ႔ဘက္ကို ေျပာင္းလာေတာ႔တာလို႔ ထင္တာပဲ။ အခုဆို လူတိုင္းမွာ သူတို႔တစ္ကိုယ္ေရသံုး ပစၥည္းေတြနဲ႔ ျပည့္ျပည့္စံုစံု။ အရင္လို စုေပါင္းသံုးၾကဖို႔ မလိုေအာင္ ေခတ္ႀကီးကျဖစ္လာတယ္။ အခုဆို နံ႔သာၿမိဳင္ကလူေတြဟာ တစ္ကိုယ္ေရသံုး ေဖ်ာ္ေျဖေရးပစၥည္းေတြထဲ ေခါင္းႏွစ္လို႔၊ အရင္လို စုေဝးမႈေတြ မရွိေတာ႔ဘူး။ ဒါဟာ အနယ္နယ္အႏွံ႔ႏွံ႔ကလူေတြ အကုန္ကူးစက္ခံစားေနၾကရတဲ႔ တစ္ကိုယ္ေရသံုး ပစၥည္းေတြၾကားမွာ အဆင္႔ျမင္႔ျမင္႔ အထီးက်န္ေနရျခင္း ေရာဂါ။

ကၽြန္ေတာ္ဆိုလည္း အခု မႏၲေလးၿမိဳ႕ႀကီးေပၚမွာ တစ္ကုိယ္ေရသံုးတဲ႔ ဖုန္း၊ တစ္ကိုယ္ေရၾကည့္တဲ႔ ႐ုပ္ျမင္သံၾကားစက္၊ တစ္ကိုယ္ေရေတြေနရတဲ႔ ပ်ားအံုအကန္႔လို အခန္းေလးေတြအမ်ားႀကီးထဲက တစ္ခုမွာ တစ္ကိုယ္ေရအထီးက်န္ျခင္းေရာဂါရဲ႕ အေငြ႔ေတြ ေန႔စဥ္ ႐ႈ႐ိႈက္ေနရတာပါပဲ။ တစ္ခါတေလေတာ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ေတြးပါတယ္။ ငယ္ဘဝမွာ တီဗြီစက္တစ္ခုေရွ႕ လူေတြအမ်ားႀကီးနဲ႔ အတူၾကည့္ခဲ႔ဖူးတာ၊ ရြာဘံုကမ္း႐ိုးတန္းဖုန္းေရွ႕ ညေနတိုင္း တန္းစီခဲ႔ဖူးတဲ႔ ခံစားခ်က္ဟာ ေတာ္ေတာ္လည္း ခ်ဳိၿမိန္သိုက္ဝန္းတာပဲလို႔။ ပုခက္အတြင္းကေန ခြက္ကြင္းသြားတဲ႔လမ္းမွာ လူမွာျဖစ္တတ္တဲ႔ ေၾကာက္စရာအေကာင္းဆံုး ေရာဂါကို ျပပါဆို ကၽြန္ေတာ္ဟာ အထီးက်န္ျခင္းကို လက္ညႇဳိးထိုးမယ္။

ညေနက်ရင္ေတာ႔ ၈၃ လမ္းက ကုလားေတြေရာင္းတဲ႔ဆိုင္မွာ တီဗြီအျပားေလးတစ္လံုးဝယ္ၿပီး အေမ႔ထံကားတင္ေပးရေပဦးမည္။

ဒီတစ္ပတ္ စေန တနဂၤေႏြ  နားရက္ေရာက္ရင္ေတာ႔ ရြာဘက္ျပန္ၿပီး ကိုးေထာင္တံတားႏွင္႔ ခြက္ကြင္းသခၤ်ဳိင္းကိုလည္း အလြမ္းေျပသြားၾကည့္ရဦးမည္။ ကိုယ္႔ကိုယ္ကို ျပန္ၾကည့္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ၿမိဳ႕ႀကီးျပႀကီးက လူအမ်ားႀကီးၾကားမွာ အေတာ္႔ကို အထီးက်န္ေနခဲ႔ၿပီ။

ေအာင္မ်ဳိးသူလြင္
၂၅၊၁၀၊၂၀၁၈
ေန႔ ၀၁း၃၁
ၾကာသပေတး

No comments:

Post a Comment

Featured Post

ေအာင္မ်ဳိးေရွးစကား

လူတို႔၏ သေဘာကားထူးဆန္း၏။ @ @ @ ျမန္မာရာဇဝင္တြင္ မိန္းမဇာတ္ထုပ္ အရႈပ္ဆုံးမင္းမွာ သီေပါဘုရင္ျဖစ္ေပသည္။ ရႈပ္သည္သာ ဆိုရ- အၾကင္ဘုရင္သီေပါမွ...