ဆံပင္ညႇပ္ဆိုင္ေလးထဲသို႔ လွမ္းဝင္လိုက္ေသာအခါ ပထမ ေလးေအးေပးစက္ေၾကာင္႔ ျဖစ္ေသာ အနံ႔ႏွင္႔ ေအးျမမႈကို ခံစားရသည္။ ထို႔ေနာက္ လံုခ်ည္အနီကို ျမင္ရသည္။ မလာစဖူး ေကာင္မေလး ႏွစ္ေယာက္ အထဲေရာက္ေနပါေရာ႔လား။
ဒီဆိုင္ေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္ ဆံပင္ညႇပ္ေနက် အမ်ဳိးသား ဆံပင္ညႇပ္ဆိုင္။ အရင္ကဆို ဒီလိုမဟုတ္ေသးခင္က ဒီဆိုင္ေလးမွာ ေန႔ခင္းဆို ေတာ္ေတာ္ပူသည္။ သပ္သပ္ရပ္ရပ္လည္း သိပ္မရွိ။ ဒီလိုႏွင္႔ ခင္မင္ရင္းရွိလာသူ ဆံပင္ညႇပ္ဆရာကို ကၽြန္ေတာ္က တုိက္တြန္းရင္း တိုက္တြန္းရင္း ဒီဆိုင္ေလးဟာ အခုဆို အလူမီနီယံေလွ်ာတံခါးႏွင္႔ အျပင္မွ အတြင္းကို ျမင္ႏိုင္ခက္ေသာ မွန္အမည္းႏွင္႔ တစ္ေကာင္ခြဲ ေလးေအးေပးစက္ေလးႏွင္႔ ျဖစ္လာသည္။ ဆုိင္ေလးဟာ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ျဖစ္လာသလို ေန႔ခင္းေတြမွာ ေအးေအးလူလူ ေနႏိုင္လာျခင္းႏွင္႔အတူ ဆံပင္ညႇပ္ခလည္း ႏွစ္ရာ တက္သြားၿပီး ယခင္ရွစ္ရာမွ ယခု တစ္ေထာင္က်ပ္ ျဖစ္ေလၿပီ။
က်န္းမာေရးဘက္မွ မဟုတ္ေသာ အမ်ဳိးသမီးငယ္တစ္ေယာက္ကို သူနာျပဳမ်ား ဝတ္ေသာ အေရာင္မ်ဳိး လံုခ်ည္အနီျဖင္႔ ျမင္ရတာ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ အတန္ငယ္ေတာ႔ မ်က္စိကေလာပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ လက္ရွိဒီၿမိဳ႕ေလးက အစိုးရေဆး႐ံုမွာ က်န္းမာေရး ဝန္ထမ္း။ ဒီဆိုင္ေလးရဲ႕ ပိုင္ရွင္ ကိုထူးခင္က ၿမိဳ႕နယ္ေသြးလွဴအသင္းရဲ႕ အဖြဲ႔ဝင္တစ္ေယာက္။ ဒီလိုနဲ႔ ကိုထူးခင္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ခင္မင္လာရင္းက ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကိုထူးခင္တို႔ဆိုင္ရဲ႕ေဖာက္သည္ျဖစ္လာသလို၊ ကၽြန္ေတာ္႔ တိုက္တြန္းခ်က္ေတြေၾကာင္႔ ကိုထူးခင္ရဲ႕ ဆံပင္ညႇပ္ဆိုင္ေလး ဒီလိုျဖစ္လာရသည္။ အခု ဒီဆိုင္ေလးထဲမွာ ေကာင္မေလး ခပ္ငယ္ငယ္ကို လံုခ်ည္အနီျဖင္႔ ျမင္ရသည္။ အမွတ္တမဲ႔ သူ႔မ်က္ႏွာကို ေစ႔ငုၾကည့္မိေတာ႔ ငယ္ဂုဏ္ေလးႏွင္႔ တန္ေအာင္ ေတာ္ေတ္ာလွရွာပါေပသည္။ လွတာကို လွရွာသည္ဟု ယခု ကၽြန္ေတာ္ဆိုမိရတာက သူေလးဟာ မ်က္စိကေလာစရာ လံုခ်ည္အနီအျပင္ အဲဒါနဲ႔တြဲစပ္လို႔ အထက္မွာ ဝတ္ထားတာက အဝါေရာင္ခပ္အိုအို ခါးတိုလက္ျပတ္ အကၤ်ီႏွင္႔။ အနီရဲရဲအခံမွာ အဝါေရာင္ ခပ္အိုအိုႏွင္႔တြဲဖက္ထားေသာ အေရာင္အစပ္အဟပ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္႔မ်က္စိမွာ ဘယ္လိုမွ ပဏာမရ။ သုိ႔ေသာ္ ယခု ကၽြန္ေတာ္႔လိုရင္းကား ဒီမိန္းမပ်ဳိေလးရဲ႕ အဝတ္လံုခ်ည္ကို ေဝဖန္ေနဖို႔ထက္ ေန႔ခင္းတာဝန္ခ်ိန္ အမီ ဆံပင္ညႇပ္ၿပီးဖို႔ပင္။
သာမန္ေဈးေန႔တစ္ေန႔၏ ညေနဘက္လုေသာ ေန႔လယ္ခင္းအခ်ိန္မို႔ ဆယ္႔ငါးေပ ပတ္လည္မွ်သာ ရွိမည့္ ဆိုင္ေလးထဲမွာ လူသူ ပါးရွားသည္။
ကၽြန္ေတာ္ ဝင္လာေတာ႔ ကိုထူးခင္က ဆံပင္ညႇပ္သူမ်ား ထိုင္သည့္ မွန္ေရွ႕ခုံမွာ ထုိင္ရင္း သူ႔ဖုန္းကိုပြတ္ေနသည္။ သူ႔တပည့္ ေမာင္ေမာင္စိုးက အဆိုပါ ေကာင္မေလး ႏွစ္ေယာက္ႏွင္႔ စကားလက္ဆံု ေပ်ာ္ဝင္ေနသည္။ တစ္ေယာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ေဖာ္ျပခဲ႔သလို လံုခ်ည္အနီဝတ္ႏွင္႔ လွလွေလးျဖစ္ၿပီး ေနာက္တစ္ေယာက္မွာ ရြက္ၾကမ္းရည္ႀကိဳမွ် သာမန္မိန္းခေလး တစ္ေယာက္သာ။
"ဆရာ ေရာက္လာတာ အေတာ္ပဲ၊ ႏို႔မို႔ရင္ ကၽြန္ေတာ္ အခုပဲ ထြက္ေတာ႔မလို႔၊ အုတ္စက္ဘက္ မိန္းမကို သြားႀကိဳမလို႔ေလ"
"အင္း သိေနတယ္ေလ၊ ဒါေၾကာင္႔ပဲ အခ်ိန္မီေရာက္လာရတာပဲ"
ကၽြန္ေတာ္က ကိုထူးခင္ ခရီးဦးႀကိဳျပဳသည္ကို ခပ္ရႊတ္ရႊြတ္ တံု႔ျပန္ရင္း သူ႔ေဘးက ဆံပင္ညႇပ္ခံုမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ပါသည္။
ဒီဆိုင္မွာ ဆံပင္ညႇပ္ခံုေလးခု၊ ဆံပင္ညႇပ္သမားက ကိုထူးခင္နဲ႔ အခု စကားေျပာေနေသာ သူ႔တပည့္ေမာင္ေမာင္စိုးအပါဝင္ ေနာက္မိုးေက်ာ္ဆိုေသာ ေကာင္ေလးပါဆို ေပါင္းသံုးေယာက္။ ဒီေန႔ မိုးေက်ာ္ကို ဆိုင္ထဲမွာမေတြ႔ရ။ သို႔ေသာ္ ကိစၥမရွိပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ဆံပင္ညႇပ္သည့္အခါ သူတုိ႔ဆရာ ကိုထူးခင္ႏွင္႔သာ ညႇပ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္ ဝင္လာေတာ႔ ေမာင္ေမာင္စိုးတို႔ စကားဝိုင္းေလး စဥ္းငယ္မွ် ဆိတ္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ေရွ႕မွန္ထဲမွ သူ႔တို႔ကုိ ျမင္ႏိုင္ၿပီး ဆိုင္ခန္းက်ဥ္းက်ဥ္းေလးမို႔ သူတို႔ေျပာသမွ် ၾကားႏိုင္ေန၍ ေကာင္မေလးမ်ားက ကၽြန္ေတာ္႔ကို ရွိန္ေနၾကတာ ျဖစ္မည္။ ထို႔ျပင္ တစ္မူ သူတို႔သည္ တစ္ေယာက္ႏွင္႔တစ္ေယာက္ ႐ိုး႐ိုးသားသား စကားေျပာေနၾကတာ မဟုတ္မွန္းလည္း ယခုဆိုင္ထဲကို ေရာက္ၿပီး မိနစ္ပိုင္းအတြင္းမွာပင္ ကၽြန္ေတာ္က ရိပ္စားမိၿပီး ျဖစ္ေနပါၿပီ။
လံုခ်ည္အနီနဲ႔ အလွေလးဟာ ေမာင္ေမာင္စုိးႏွင္႔ 'ေလ်ာက္ျပန္သံေပး၊ ေျခေအးဝမ္းေရာင္' ျဖစ္ရမည္။ ေနာက္တစ္ေယာက္သည္ သူတုိ႔ႏွစ္ဦးၾကားက အက်ဳိးေတာ္ေဆာင္ ေအာင္သြယ္ျဖစ္ရမည္။ ေအာင္သြယ္က ကၽြန္ေတာ္႔ေက်ာေနာက္တည့္တည့္ ေမာင္ေမာင္စိုးထိုင္ေနေသာ ခံုတန္းမွာကပ္ထိုင္ၿပီး ေကာင္မေလးနဲ႔ ေမာင္ေမာင္စိုးၾကား စကားေတြေျပာေျပာေပးသည္။
ေကာင္မေလးက ကၽြန္ေတာ္႔ညာဘက္ အေနာက္နားက်က် ခံုမွ သူတို႔ႏွင္႔ အနည္းငယ္ ခြာထိုင္ေနရင္းက စကား တစ္ခြန္းစ ႏွစ္ခြန္းစ ဝင္ဝင္ေျပာသည္။ သူတို႔ ေျပာေနၾကတာ ႐ုပ္ရွင္ျမန္မာကား အေၾကာင္းျဖစ္သည္။ ႐ုပ္ရွင္အေၾကာင္း ဆိုေသာ္လည္း ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြ တစ္ေယာက္ႏွင္႔တစ္ေယာက္ ႐ိႈးတိုး႐ွန္႔တန္႔ ရင္းႏွီးဖို႔ ႀကိဳးစားေျပာ ေျပာၾကေသာ ႐ုပ္ရွင္းအေၾကာင္းမို႔ ဟိုေရာက္ဒီေရာက္။ သူတုိ႔အထဲမွာ အသက္အႀကီးဆံုးျဖစ္မည့္ ေမာင္ေမာင္စုိးရဲ႕အသက္ဟာ ဆယ္႔ကိုးႏွစ္ေလာက္ျဖစ္မည္။ အနီေလးရဲ႕ အသက္ကိုေတာ႔ ေမာင္ေမာင္စိုးထက္ နည္းနည္းငယ္မည္ ခန္႔မွန္းရၿပီး ေအာင္သြယ္ကေတာ႔ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးထက္ အနည္းငယ္ ႀကီးေနႏိုင္သည္။
ယခု ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္မိေတာ႔မွပင္ အနီေလးဟာ ေတာ္ေတာ္ေတာ႔ လွေသာေကာင္မေလးျဖစ္တာ သတိထားမိၿပီး ဟိုအေကာင္ ေမာင္ေမာင္စိုးႏွင္႔ပင္ မတန္ဟု ထင္လာသလိုလို။ ၾကည့္ပါဦး ကိုယ္တို႔လူ ေမာင္ေမာင္စိုးဟာ ႐ုပ္ရည္ေတာ႔ သန႐ုပ္ပ ရွိပါရဲ႕။ အရပ္က ငါးေပေက်ာ္လွ သံုးလက္မေပါ႔။ အသားကလည္း အခု ေကာင္မေလးလို ျဖဴျဖဴေဖြးေဖြးဝင္းဝင္းဝါဝါ ျဖစ္ဖို႔ထားဦး နဂို အညာညိဳညိဳေသာ အသားမွာ ပြဲေဈးတန္းက တက္တူးမ်ဳိးေတြ ေလွ်ာက္ထိုးထားလိုက္ေသးသည္။ ဆံပင္ပံုစံကလည္း ဆံပင္ညႇပ္ဆိုင္က ေကာင္ေလးတို႔ ထံုးစံ လူမညႇပ္ေသာ 'ေက' ႏွင္႔။
ေကာင္မေလး အရပ္ဟာ ေသခ်ာေပါက္ ေမာင္ေမာင္စိုးထက္ ျမင္႔ရမည္။ ျဖဴျဖဴႏုႏု ကိုယ္လံုးကိုယ္ဖန္မွာ ရွိရမည့္ အဖိုအ႐ိႈက္ေလးေတြ ေပၚလြင္စြာ ရွိေနတာမို႔ ယခု သူဝတ္ထားေသာ ပံုပန္းမက် အဆင္အတြဲအဖက္ အဝတ္ေတြကိုဖယ္၊ သူ႔ငယ္ဂုဏ္ေလးကို ေဖာ္ေပးမည့္ အဆင္မ်ဳိးႏွင္႔သာ ယဥ္လိုက္ရလွ်င္ ဒီေကာင္မေလးမ်ဳိးဟာ ျမင္သူမေငးေတာ႔ အဲဒီလူဟာ ရဟႏၲာႏွင္႔ ႏြားတစ္ခုခုဟု တပ္အပ္စြဲ႐ံုပင္။
သူကေလးရဲ႕ ဥပဓိေလးလည္း ေကာင္းသည္။ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ စကားေျပာလိုက္လွ်င္ အနည္းငယ္ ႀကီးႀကီးက်ဲက်ဲ ရွိေသာ သူ႔ေရွ႕သြားႏွစ္ေခ်ာင္းကို သတိထားမိသည္။ သုိ႔ေသာ္ ကိစၥမရွိ။ သူ႔ရည္းစားဟာ ဒါေလးေတြကို ျမင္တတ္ၿပီး ျပင္လည္းျပင္ေပးႏိုင္လွ်င္ ဒီေကာင္မေလးဟာ အင္မတိအင္မတန္ လွလွေလး ျဖစ္လာေပမည္။ အခုလို ေတာပံုေတာလက္ အလွေလးမ်ဳိးထက္ အမ်ားႀကီး ေပၚလြင္လာေပမည္။
အနည္းဆံုးေတာ႔ ဒီလို လွတပတ ေကာင္မေလးမ်ဳိးကို ပိုင္ဆိုင္မည့္သူမွာ အရပ္ငါးေပခြန္ေလာက္ ရွိသင္႔သည္ဟု ေတြးမိသည့္ တစ္ခဏ ထိုတဒဂၤဝယ္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကိုယ္႔အေတြးကိုယ္ အနည္းငယ္ ရိပ္စားမိလာဟန္ႏွင္႔ ခပ္ရွက္ရွက္ ျပံဳးခ်လိုက္မိပါေလေတာ႔သည္။
တကယ္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေကာင္မေလးအေပၚ စိတ္ကူးဖဲ႐ိုက္ရင္း ကိုယ္႔အိမ္ကိုယ္ 'တစ္' ေတြခ်ည္း လွိမ္႔ေဝေနမိေတာ႔တာကိုး။
လူတို႔၏ အတြင္းစိတ္ကို အေရာင္မ်ားျဖင္႔ ေဖာ္ျပေသာ ပညာရပ္တစ္ခုအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ၾကားဖူးပါသည္။ ယခုလည္း ဆံပင္ညႇပ္ခံုေပၚမွာ ထုိင္ရင္း မွန္ထဲမွ သူတို႔ေလးေတြပံုရိပ္ကို ဖမ္းကာ စိတ္ကူးဖဲ႐ိုက္ေနေသာ ကၽြန္ေတာ္႔အတြင္းစိတ္ အေရာင္မ်ား၏ အလင္းျပန္မႈကို ေကာင္မေလးသည္ ေကာင္းစြာ သိရွိသတိထားမိပံုပါ။ သူ႔မ်က္ႏွာမွာ မေက်နပ္ရိပ္ေလးေတြ သန္းလာၿပီးေနာက္ တမင္မ်ား ခပ္ရြဲ႕ရြဲ႕ျပဳေလသေလာမသိ၊ သူ႔မူရင္း ထိုင္ေနရာမွ ဆတ္ခနဲ႔ ေရႊ႕ကာ ေအာင္သြယ္ႏွင္႔ ေမာင္ေမာင္စိုးတို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကား ေစြ႔ခနဲ႔ ဝင္ထိုင္လိုက္ပါေတာ႔သည္။
ထို႔ေနာက္ေတာ႔ ေကာင္မေလးက ဦးေဆာင္ၿပီး ေမာင္ေမာင္စိုးကို စကားေတြ တေသာေသာ ေျပာသည္။ သုိ႔ေသာ္ ဘယ္မွ်ပင္ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုရြဲ႕လို႔ စကားတို႔ တေသာေသာ ဆိုသည္ရွိဦး ဆယ္ေက်ာ္သက္ ဒီေကာင္မေလးရဲ႕ ရြဲ႕လံုးေလးေတြဟာ သိသာစြာမရွိ၊ ခ်စ္စရာအတိ၊ တရိရိသာပင္။
သူသည္ ေမာင္ေမာင္စုိးရဲ႕ လက္ကိုကိုင္ယူႀကည့္ၿပီး တက္တူးေတြကို စိတ္ဝင္စားဟန္
"ဒါေတြ ထိုးေတာ႔ နာလားဟင္" ဟု ေမး၏။
"ဒီလိုပဲ ေအာင္႔ခံရတာေပါ႔"
ကၽြန္ေတာ္မွာ ေမာင္ေမာင္စိုးအေျဖကို ၾကားၿပီး ျပံဳးရမလိုလို ျဖစ္မိေသးသည္။
ေနာက္ေတာ႔ ေမာင္ေမာင္စိုးက စာေရးေသာ ေဘာပင္အနက္ယူၿပီး
"လာ နင္႔ကို ငါတက္တူးထိုးေပးမယ္" ဆိုၿပီး ေကာင္မေလးလက္မွာ အ႐ုပ္ေရးပါေတာ႔သည္။ ဒီေတာ႔ခါက်လည္း ေကာင္မေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို အမွတ္တမဲ႔ၾကည့္မိေသာ စိတ္ဝင္စားၾကည့္ကို ခပ္ရြဲ႕ရြဲ႕လုပ္ရာမွ အရွိန္ပါေလသလားမသိ၊ ေခါင္းညိတ္ကာ ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴ လက္ထိုးေပးပါ ေလေတာ႔သည္။
ေရွးသေရာအခါက စစ္ကိုင္း ေကာင္းမႈေတာ္ ဘုရားႀကီးေပၚတြင္ ဆီမီးကပ္လွဴသူတို႔အတြက္ ဆီမီးဆီေရာင္းေသာ ဆီသည္တစ္ေယာက္သည္ မေတာ္တဆ ဘုရားရင္ျပင္ေပၚ ေခ်ာ္လဲၿပီး ဆီအုိးႀကီးက်ကြဲေလရာ ယူက်ဳံးမရေတာ႔ေသာ သူ႔ဆီမ်ားကို တစိမ္႔စိမ္႔ ၾကည့္ရင္းက ဘုရားကိုလက္အုပ္ခ်ီကာ "အရွင္ဘုရား ဒီကေန႔ ဘုရားတပည့္ေတာ္ထံက ဆီေတြအကုန္လံုး အရွင္ဘုရားထံ ေပးလွဴပါတယ္ ဘုရား" ဟု ယတိျပတ္ လွဴလိုက္ဖူးသည္ ဆိုရာ ယခု ကၽြန္ေတာ္မွာလည္း ကိုယ္႔ေက်းဇူးေၾကာင္႔ ေကာင္မေလးႏွင္႔ ေမာင္ေမာင္စိုး အဆင္ေျပသြားၾကျခင္းအေပၚ ထိုဆီသည္မ၏ စိတ္မ်ဳိးျဖင္႔ မုဒိတာ ျဖစ္မိရပါေသးသည္။
သူတို႔သည္ တစ္ေယာက္လက္ေပၚ တစ္ေယာက္ ပံုေလးေတြဆြဲၾကရင္း ငယ္ရြယ္သူတို႔ဘာဝ အေတြ႔အထိကို မထိတရိ သာယာခံစားရင္း အသံေလးမ်ားပင္ ထြက္ေအာင္ၾကည္ႏူးေနၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္က အမွတ္တမဲ႔ မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ ေကာင္မေလးကို မွန္ထဲမွ ခိုးခိုးေငးမိေသာအခါ ေမာင္ေမာင္စိုးေလးမွာ သူ႔အာ႐ံုႏွင္႔သူ ဘယ္လိုပင္ သတိမထားမိေသာ္လည္း မၾကာမၾကာ မ်က္လႊာလွန္ၾကည့္တတ္ေသာ ကေလးမႏွင္႔ မ်က္လံုးခ်င္းဆံုတိုင္း မ်က္ေစာင္းေလးခဲတာကို ခံရပါေသးသည္။ ဪ… သူေလးတို႔အရြယ္ဟာ ကိုယ္႔အရြယ္ေယာက်္ားကို စိတ္ဝင္စားဖို႔ ဘယ္စဥ္းစားဦးမလဲေလ။ ရြယ္တူေတြခ်င္းသာ ပလဲနဲ႔ နံပ ျဖစ္ၾကေပမေပါ႔။ ဤသည္မွာလည္း ေစာေစာက ဆီသည္မ၏ စိတ္မ်ဳိးျဖင္႔ ေတြးေသာ အေတြးျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္က ရွက္ရွက္ႏွင္႔ ဝန္ခံဖို႔ အသင္႔ရွိပါသည္။
"ကိုႀကီးထူး"
ေခၚသံႏွင္႔အတူ အေပါက္ဝမွန္ ေလ်ာတံခါးပြင္႔လာၿပီး ဂ်င္းေဘာင္းဘီႏွင္႔ တီရွပ္ကို ပံုပန္းက်က် ဝတ္ထားေသာ အသက္အစိတ္ခန္႔ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ဝင္လာသည္။
"ဘယ္ႏွေဂါင္း က်န္ေသးတုန္းဗ်"
အို… ဘယ္ႏွယ္႔ေကာင္ပါလိမ္႔။ ငါဆံပင္ညႇပ္ေနတာ ျမင္သားနဲ႔ ဘယ္ႏွေခါင္းက်န္ေသးတုန္းဆိုေတာ႔ကာ ဒီေကာင္ေလးစကားဟာ တကယ္႔ မေထာ္မနမ္းပါ။
ဒီလိုအေတြးဝင္လာျခင္းနဲ႔ အတူ သူ႔ကို မေက်နပ္ၾကည့္ၾကည့္မိေတာ႔ ဒီကေလးဟာ ေဖာ္ေဖာ္ေရြေရြပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ျပံဳးျပ ႏႈတ္ဆက္သည္။
ၿပီးေတာ႔အခါက် ကၽြန္ေတာ္ဆံပင္ ညႇပ္လက္စခံုရဲ႕ ညာဘက္ေဘးခံုမွာ ဝင္ထိုင္ၿပီး ဘီးတစ္ေခ်ာင္းယူကာ သူ႔ဆံပင္သူ 'သ' ေနေတာ႔သည္။ သူ 'သ' မည္ဆိုလည္း 'သ' ေလာက္စရာ သူ႐ုပ္ရည္၊ သူ႔ဟန္ပန္ အမူအရာေတြက ႐ုပ္ရွင္မင္းသား မ်ားလို ဓာတ္ပံုစားမည့္ ႐ုပ္ရည္မ်ဳိးပင္။
ေနာက္ေတာ႔ ေကာင္ေလးသည္ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုေရာ ကိုထူးခင္ႏွင္႔ပါ စကားေတြ စစ စစ ေျပာရင္း တစ္ဖက္ခံုမွာ ထိုင္ေနေတာ႔သည္။ ထိုေကာင္ေလး ဆိုင္ထဲဝင္လာသည္မွစ ယခုထိုင္ေနကာ စကားေျပာေနၾကမိေသာ အခ်ိန္အထိသည္ ယခုစာကို ဖတ္ေနရသေလာက္ မၾကာပါ။
ကၽြန္ေတာ္ အာ႐ံုေျပာင္းၿပီး အနီမေလးကို ျပန္ၾကည့္မိေသာအခါ ေကာင္မေလးဟာ အရင္လို ၾကည္ႏူးေသာ ရွက္ဝဲဝဲ အမူအရာမ်ဳိး မရွိေတာ႔။ အခုက် ဒီကေလးမဟာ သူ႔လက္က ေမာင္ေမာင္စိုး ဆြဲေပးထားေသာ မွင္တက္တူးပံုမ်ာကို အဟုတ္ရွက္သလိုလို မသိမသာ ဖ်က္ပစ္ေနသည္။ ထို႔ေနာက္ ေရဆာသလိုလို ေရထေသာက္ၿပီးေနာက္ ေမာင္ေမာင္စိုးေဘးမွာ မထိုင္ေတာ႔ဘဲ ေအာင္သြယ္မေလး ေဘးမွာ ဝင္ထိုင္သည္။ အေနအထားက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ေအာင္သြယ္မေလးျပန္ေရာက္သြားျခင္းပင္။
ေစာေစာက သာယာၾကည္ႏူး သံေလးေတြ တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ဆိတ္လာသည္။ ေမာင္ေမာင္စိုး စတာကို အရင္လို ေကာင္မေလးက လိုလိုလားလား မတုံ႔ျပန္ေတာ႔ပါ။ ဒါကို ၾကည္ႏူးမႈ ေရခ်ိန္လြန္ေနေသာ ေမာင္ေမာင္စိုးက မရိပ္စားမိေသာ္လည္း ဒီအနီမေလးကို မၾကာမၾကာ အၾကည့္ေရာက္မိေသာ ကၽြန္ေတာ္က ေကာင္းေကာင္း သတိထားမိလာခ်ိန္၊ ေကာင္မေလးရဲ႕ အရင္လို မ်က္လံုးလွန္ၾကည့္ေသာ အၾကည့္ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ညာဘက္ ခပ္ယြန္းယြန္းကိုေတာင္ လႊဲသြားေပါ႔။ ကိုယ္႔ေဘးက ေကာင္ေလးကေတာ႔ ဒါကိုပင္ တမင္သက္သက္ သတိမထားမိသလိုလိုပါ။ ေျပာလက္စ စကားေတြကိုေတာင္ ပိုအားပါးတရ ေျပာလို႔။ သို႔ေသာ္ "သူခိုးခ်င္း ေျခသံၾကားသည္" ဟု ဆိုၾကေသာ ေလာကဝယ္ ဤဆံပင္ညႇပ္ဆိုင္အတြင္း (ကိုထူးခင္ကို ဖယ္၍) သံုးဦးေသာ ဖိုသတၱဝါသူခိုးတို႔ဝယ္ ခိုးသက္အရင္႔ဆံုး ဤသူခုိးႀကီးက သူတို႔ ေျခသံကုိ ေကာင္းေကာင္း နားက်က္မိပါသည္။
"မသြယ္ ျပန္ၾကစို႔ေနာ္၊ မမႀကီးေမွ်ာ္ေနေရာ႔မယ္"
ေကာင္မေလးက ေအာင္သြယ္ကို ျပန္ၾကဖို႔ေျပာသည္။
"ျပန္ေတာ႔မွာလားေအ၊ ညည္းပဲ လာခ်င္ေတာ႔လည္း မရမက"
ေအာင္သြယ္က အလိုက္ကန္းဆိုးမသိ ထင္ရာျမင္ရာကို စြတ္ပို႔သည္။
ဒီမွာ ပိုရွက္သြားေသာ အနီမေလးက
"ဆုိင္မွာ အပ္ထည္ေတြလာေရြးဖို႔ရွိတယ္ေလ မသြယ္ကလဲ"
ဟု ေျပာရင္း တစ္ဆက္တည္း
"ကိုႀကီးထူးကို မမႀကီးက ဆိုင္ဘက္ အလည္မလာလို႔တဲ႔ ေျပာေနတာ" ဟု ကိုထူးခင္ကိုပါ ႏႈတ္ဆက္ေျပာေျပာ သြားလိုက္ပါေသးသည္။
အနီမေလး ေျပာသြားေသာ စကားရဲ႕ ပကတိအနက္ ေက်ာ္၍ လိုရင္းအနက္အထိ ေတြးယူလိုက္ေသာအခါ သူသည္ ဒီေဈးထဲက စက္ခ်ဳပ္ဆိုင္တစ္ခုမွာ အလုပ္လုပ္သည္။ ထိုစက္ခ်ဳပ္ဆိုင္ကို ကိုထူးခင္က ေကာင္းေကာင္းရင္းႏွီးသည္ ဟူ၍ ျဖစ္ပါသည္။ ဤကား ကၽြန္ေတာ္ၾကားလိုက္ေသာ "ေျခသံ" ျဖစ္သတည္း။
ေကာင္မေလးသည္ ထိုေျခသံကို ေမာင္ေမာင္စိုးအတြက္ ေပးတာေတာ႔ မျဖစ္ႏိုင္။ ေမာင္ေမာင္စိုးနဲ႔ ေကာင္မေလးဟာ အတြင္းသိ အစင္းသိ သိၿပီးျဖစ္ရေပမည္။ အႏို႔ဆိုလွ်င္ ဒီေကာင္မေလးေပးလိုက္ေသာ ေျခသံကို သူၾကားေစလိုသူ ေကာင္ကေလးက ၾကားပါရဲ႕လား။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ၾကားလိုက္မိ သလိုလို ေသခ်ာပါသည္။
သူေလး ဆိုင္ထဲကထြက္သြားေတာ႔ မွန္ေလွ်ာတံခါးကို ျပန္တြန္းအပိတ္မွာ ခါးတိုအကၤ်ီႏွင္႔ လံုခ်ည္အနီအစပ္က ခါးသားေလး ဝင္းခနဲ႔လက္သြားလိုက္ျခင္းမွာ ဒီေကာင္မေလး အကၤ်ီလံုခ်ည္ကို ဒီထက္ အေရာင္အတြဲအစပ္မိမိ ဝတ္တတ္လွ်င္ ပိုလွမည္ဟု ေတြးမိၿပီး သူေလးကို စိတ္ကူးႏွင္႔ အဝတ္အစားေတြ ဆင္ေနမိျပန္သည္။ စိတ္တို႔၏ သေဘာကား လက္ဖ်စ္တတြတ္အတြင္း ကုေဋတစ္သိန္းေတာင္ ျဖစ္တတ္ပ်က္တတ္ရဲ႕ ဆိုသမို႔လား။
တစ္ဆက္တည္းပင္ ကိုယ္ဝတ္ထားေသာ အကၤ်ီကို ျပန္ၾကည့္မိရင္းက ကိုယ္႔မွာ ေန႔စဥ္ႏွင္႔အမွ် အသင္႔ခ်ဳပ္ၿပီး အထည္ေတြ ဝယ္ဝတ္ရတာ စိတ္ကုန္လာသလိုလိုပါ။
ေအာင္မ်ဳိးသူလြင္
၁၉၊၁၁၊၂၀၁၇
တနဂၤေႏြ
ည ၀၇း၂၂
No comments:
Post a Comment